Start dropdown content
sluiten

Herhaal medicatie

U kunt uw herhaalmedicatie online bestellen op MijnGezondheid.net

 

Naar MijnGezondheid.net

Ik wil meer informatie

Ik wil me aanmelden

U kunt herhaalmedicatie ook bestellen via de receptenlijn

 

013-5282210 

U kunt de receptenlijn 24 uur per dag bellen.

Recepten voor 12.00 ’s middags besteld liggen de volgende werkdag na 15.00 klaar bij uw apotheek.

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
sluiten

Stel een vraag

U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.net

Heeft u een vraag of wilt u de uitslag van onderzoek weten, dan kunt u dit ook online doen. Via een e-consult komt de vraag rechtstreeks bij de arts terecht. Deze geeft dan snel antwoord. Maximaal binnen 2 werkdagen. Deze functie is ook handig als de praktijk telefonisch druk bezet is.

Naar MijnGezondheid.net

Ik wil meer informatie

Ik wil me aanmelden

Veel vragen kunt u direct aan onze assistenten stellen.

U kunt telefonisch uw vraag stellen of een uitslag opvragen aan de assistente de gehele dag met uitzondering van de pauze. 

0135-282210

 

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
sluiten

Inschrijven

Op dit moment hebben wij geen ruimte voor nieuwe patiënten. We maken hierop een uitzondering als het om een inschrijving gaat van een partner of minderjarig kind van één van onze patiënten. Neem in deze gevallen contact op met de assistente.

 

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Tip of klacht melden

Heeft u een compliment over één van de medewerkers of over de praktijk? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Tips en Complimenten horen wij graag!

Heeft u een klacht?
Bespreekt uw klacht met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit, vul dan het onderstaande klachtenformulier in. U kunt ook een klachtenformulieren krijgen van de doktersassistente. Binnen een week ontvangt u een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.

Waarover kunt u klagen?
U kunt klagen over zorgverleners en faciliteiten van de huisartsenpraktijk. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.

En dan?
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.

Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Klachtenregeling
Medewerkers van huisartsen de Voorste Stroom zijn aangesloten
bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg.

Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
088 022 91 90
www.skge.nl

 

Klachtenformulier

  • Uw gegevens

    Degene die de tip/klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk


    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement


Welkom

Hartelijk welkom op onze website.

Huisartsenpraktijk De Beus is een kleinschalige huisartsenpraktijk gevestigd in het pand “de Voorste Stroom” te Oisterwijk. 

Ons team bestaat uit 2 huisartsen en 3 doktersassistentes. Daarnaast werken er één praktijkverpleegkundige (‘POH-somatiek’), twee psychologisch medewerkster ('POH-GGZ') en praktijkmanager.

U vindt hier op onze website informatie over de praktijk en de medewerkers. Daarnaast bieden we betrouwbare links naar internetsites over (preventie van) ziekte en gezondheid.

Via deze website (rechtsboven "uw dossier" & MijnGezondheid.net) kunt u ook een afspraak maken bij een van onze medewerkers,  een gerichte vraag stellen via      E-consult en herhaalrecepten aanvragen. 

Bij vragen staan onze assistentes u graag te woord.

Tot ziens in onze praktijk.

 

 

Wij voeren actie voor goede huisartsenzorg
Van maandag 27 juni tot en met vrijdag 1 juli voert onze praktijk, samen met alle andere huisartsen in
Nederland, actie om aandacht te vragen voor de druk op de huisartsenzorg.

Dat doen we in het belang van al onze patiënten. We vinden dat in Nederland iedereen terecht moet
kunnen bij een huisarts. Maar dat staat onder druk. De werkdruk in de huisartsenzorg is hoog en
wanneer we patiënten verwijzen naar het ziekenhuis en de ggz zijn er vaak lange wachtlijsten.

We willen:
- meer tijd hebben voor onze patiënten;
- minder drukte in de avond-, nacht- en weekenddiensten;
- betaalbare huisvesting voor alle huisartsenpraktijken;
- dat de wachtlijsten in ziekenhuizen, de ggz en jeugdzorg worden opgelost.

Op vrijdag[middag] 1 juli gaan we met veel huisartsen en medewerkers naar het Malieveld in Den
Haag voor een manifestatie. Daarom is onze praktijk die dag gesloten (met uitzondering van spoedgevallen).

Openingstijden

Meer informatie

  • Huisartsenpraktijk De Beus staat voor het leveren van hoogwaardige, servicegerichte, professionele  huisartsgeneeskundige zorg, gebaseerd op wetenschappelijke standaarden en de in Nederland gebruikelijke huisartsenzorg met als doelgroep de bij onze praktijk ingeschreven bewoners van Oisterwijk en enkele omliggende gemeenten.

    Wij willen deze zorg leveren vanuit een mensgerichte, betrokken attitude gericht op de patiënt binnen zijn eigen kader. 

    Onze praktijk wil haar missie tot uiting brengen door een breed eerstelijns zorgpakket aan te bieden  aan de bij de praktijk ingeschreven patiënten waarin met name huisartsgeneeskundige basiszorg, kleine chirurgische ingrepen, zorg voor chronische en palliatieve patiënten en ouderenzorg.

    Wij streven hierbij naar een brede samenwerking met andere eerstelijns disciplines en overheidsinstanties zoals de gemeente en thuiszorgorganisaties, en ook met de tweede lijn in  bijvoorbeeld de vorm van substitutieprojecten. 

    Om de hoogwaardige kwaliteit van ons zorgaanbod te handhaven en de verworven bekwaamheden te  borgen bieden wij onze medewerkers een adequaat scholingsaanbod, leggen wij handelingen protocollair vast en dienen medewerkers een bekwaamheidsverklaring te bezitten.

  • Heeft u recent het spreekuur van de huisarts bezocht of telefonisch contact gehad met de huisarts ? 

    Onze huisartsenpraktijk is er in de eerste plaats voor u. Uw mening over de huisarts en de praktijk is daarom heel belangrijk. Door het  invullen van twee vragenlijsten helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van ons krijgt zo goed en prettig mogelijk is.

    U kunt op meerdere punten laten weten hoe u onze huisarts en de praktijk beoordeelt. U kunt uw feedback geven via de onderstaande links.

    Het invullen van de vragenlijsten is anoniem en duurt 5 tot 10 minuten (per lijst). 
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking !
     
  • Vanaf 1 juni 2020 nieuw landelijk testbeleid Coronavirus

    Iedereen met milde klachten die passend zijn bij het coronavirus, kan zich vanaf 1 juni laten testen op het coronavirus via één van de testlocaties van de GGD’en. Een afspraak maken voor de teststraat kan via het landelijk telefoonnummer 088-1202.

    Alleen met milde klachten (verkoudheidsklachten zoals neusverkouden, loopneus, niezen, hoesten, verhoging, of plotseling verlies van reuk of smaak) wordt een test afgenomen.

    Zonder klachten heeft het geen zin om een test af te nemen. Meer informatie over het aanvragen van een Coronatest leest u hier op de website van GGD Hart voor Brabant.  

    Bij ernstige klachten die passen bij het coronavirus zoals benauwdheid, koorts, of u voelt dat u steeds zieker wordt, kunt u ons bellen.

  • Regelmatig bereikt ons het verzoek om een (rijbewijs)keuring te verrichten bij een patiënt in onze praktijk. Volgens het CBR is dit toegestaan.

    Het advies van het CBR is echter niet in overeenstemming met de gedragsregels van de KNMG, die de artsen zelf hebben opgesteld. Daarom kunt u niet bij uw eigen huisarts terecht voor een keuring. Als u geen patiënt bij ons bent kunnen we wel een rijbewijskeuring uitvoeren. Wij kunnen dan fungeren als onafhankelijk arts.

    Meer informatie leest u in dit document.

    Voor het uitvoeren van een Rijbewijskeuring kunt u contact opnemen met RegelZorg via RegelZorg.nl of 088-23 23 300.

     

Handig om te weten

Huisartsenpost Tilburg

De waarneming ‘s avonds, ‘s nachts en in het weekend is geregeld door de huisartsenpost. Op de huisartsenpost werken alle huisartsen uit de regio samen. 

Dagelijks door de weeks na 17:00 en tot 8:00 ’s ochtends en in de weekenden neemt u voor huisartsgeneeskundige vragen die niet kunnen wachten contact op met de huisartsenpost. 

Telefoonnummer huisartsenpost Tilburg 085-5360300

Thuismetingen en Telemonitoring

U kunt via de “Ik ben VIP” app zelf gedane metingen bijhouden en doorgeven aan uw zorgverlener. Bijvoorbeeld uw bloedsuiker, bloeddruk en gewicht.
Overleg met uw zorgverlener, indien u interesse heeft.

Beeldbellen

Wij maken gebruik van Beeldbellen via VIPlive. Op uw telefoon krijgt u een SMS toegestuurd waarna een beeldverbinding opgestart kan worden. Hiermee kunnen wij de triage verbeteren en online mogelijk al hulp bieden.

Medewerkers

Margriet de Beus
Huisarts - BIG.nr. 99065989501

Aanwezig: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag

Inge Giesen
Huisarts - BIG.nr. 59917597201

Aanwezig: maandag en dinsdag

Hélène Kok
Praktijkondersteuner somatiek

Met ingang van 4 november 2021 aanwezig: donderdag en vrijdag

Ingrid Kusse
Praktijkondersteuner-GGZ - BIG.nr. 99047388630

Aanwezig: maandag, dinsdagmiddag, donderdag-en vrijdagochtend (deels voor onze huisartsenpraktijk)

Karlijn Voskamp
Praktijkondersteuner-GGZ -BIG.nr. 19921101530
Ingrid
Doktersassistente

Aanwezig: maandag, dinsdag en donderdag

Yente
Doktersassistente en Spreekuur ondersteuner huisarts

Aanwezig: maandag, dinsdag middag, woensdag, donderdag en vrijdag

Lees meer over Yente

Nielab
Doktersassistente en Spreekuur ondersteuner huisarts

Aanwezig: dinsdag, woensdag en vrijdag

Lees meer over Nielab

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Apotheek.nl

Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?

Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Inloggen in uw medisch dossier?

Met MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online zorgzaken regelen bij uw huisarts of apotheek.
Zo kunt u bijvoorbeeld online een afspraak maken, herhaalmedicatie bestellen of een bericht sturen. Hoe gemakkelijk is dat?

Meer informatie over MijnGezondheid.net