Waar kunnen wij u mee helpen?
Herhaal medicatie
U kunt uw herhaalmedicatie online bestellen op MijnGezondheid.net
Ik wil me aanmelden |
U kunt herhaalmedicatie ook bestellen via de receptenlijn
U kunt de receptenlijn 24 uur per dag bellen. Recepten voor 12.00 ’s middags besteld liggen de volgende werkdag na 15.00 klaar bij uw apotheek. |
Stel een vraag
U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.netHeeft u een vraag of wilt u de uitslag van onderzoek weten, dan kunt u dit ook online doen. Via een e-consult komt de vraag rechtstreeks bij de arts terecht. Deze geeft dan snel antwoord. Maximaal binnen 2 werkdagen. Deze functie is ook handig als de praktijk telefonisch druk bezet is. Ik wil me aanmelden |
Veel vragen kunt u direct aan onze assistenten stellen.U kunt telefonisch uw vraag stellen of een uitslag opvragen aan de assistente de gehele dag met uitzondering van de pauze.
|
Inschrijven
Op dit moment hebben wij geen ruimte voor nieuwe patiënten. We maken hierop een uitzondering als het om een inschrijving gaat van een partner of minderjarig kind van één van onze patiënten. Neem in deze gevallen contact op met de assistente.
Tip of klacht melden
Heeft u een compliment over één van de medewerkers of over de praktijk? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Tips en Complimenten horen wij graag!
Heeft u een klacht?
Bespreekt uw klacht met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit, vul dan het onderstaande klachtenformulier in. U kunt ook een klachtenformulieren krijgen van de doktersassistente. Binnen een week ontvangt u een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.
Waarover kunt u klagen?
U kunt klagen over zorgverleners en faciliteiten van de huisartsenpraktijk. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.
En dan?
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.
Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.
Klachtenregeling
Medewerkers van huisartsen de Voorste Stroom zijn aangesloten
bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg.
Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
088 022 91 90
www.skge.nl
Klachtenformulier
Huisartsenpraktijk De Beus
Openingstijden
Meer informatie
Handig om te weten
U kunt via de “Ik ben VIP” app zelf gedane metingen bijhouden en doorgeven aan uw zorgverlener. Bijvoorbeeld uw bloedsuiker, bloeddruk en gewicht.
Overleg met uw zorgverlener, indien u interesse heeft.
Wij maken gebruik van Beeldbellen via VIPlive. Op uw telefoon krijgt u een SMS toegestuurd waarna een beeldverbinding opgestart kan worden. Hiermee kunnen wij de triage verbeteren en online mogelijk al hulp bieden.
Vanaf 01-04-23 zal huisarts Danielle Esme werkzaam zijn bij ons in de praktijk.
U kunt dokter Esme al kennen van een eerdere waarneem periode bij ons in de praktijk.
Vanaf nu zal dokter Esme vast bij ons aanwezig zijn op vrijdag.
Medewerkers
Aanwezig: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag
Aanwezig: maandag en dinsdag
Met ingang van 1 november 2022 aanwezig: maandag, dinsdag en woensdag ochtend
Aanwezig: maandag, dinsdagmiddag, donderdag-en vrijdagochtend (deels voor onze huisartsenpraktijk)
Aanwezig: maandag, dinsdag en donderdag
Aanwezig: maandag, dinsdag middag, woensdag, donderdag en vrijdag
Aanwezig: dinsdag, woensdag en vrijdag
Aanwezig: vrijdag
Thuisarts.nl
Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?
Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.
Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent
Apotheek.nl
Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?
Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen.
Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Inloggen in uw medisch dossier?
Met MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online zorgzaken regelen bij uw huisarts of apotheek.
Zo kunt u bijvoorbeeld online een afspraak maken, herhaalmedicatie bestellen of een bericht sturen. Hoe gemakkelijk is dat?
